Din framtida utmaning
Tycker du om att alltid veta hur arbetsdagen skall se ut på förhand? Där veckorna består av enformiga och stundtals långsamma timmar med repetitivt arbete. Då får du leta på annat håll. Vi erbjuder motsatsen!
Som Office Coordinator på vårt nybyggda huvudkontor i Helsingborg är ingen dag den andra lik. Rollen är bred med många olika fokusområden och vi söker därför en person som med smittande glädje och positivitet tar sig an arbetsdagarna som aldrig blir långtråkiga och monotona. Är du handlingskraftig och kan se vad som behöver göras och samtidigt bidra med idéer samt förbättra vårt arbetsklimat är du vår nya kollega. Du blir en del av HR där vi har vårt fokus på MilDefarna – du skall alltså älska att arbeta med och för människorna här. Visst låter det spännande? Sök direkt då vi rekryterar löpande för denna tjänst.
I snart 25 år har vi på MilDef utvecklat, tillverkat och sålt taktisk IT och specialelektronik. Våra kunder finns framför allt inom försvarssektorn och vi tillhandahåller världsledande produkter och tjänster på en global marknad.
Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta men är inte begränsade till;
- Arbeta för att vår arbetsmiljö skall vara attraktiv för såväl oss MilDefare som för våra besökare
- Ansvara för vår telefonväxel samt ta emot besökare
- Administrera och koordinera det som rör vår arbetsplats
- Hantera kontakten med fastighetsskötare och lokalvårdare
- Ansvara för Inköp av förbrukningsvaror (kontorsmaterial, frukt och dylikt)
- Förbereda för möten och konferenser
- Hantera företagets in- och utgående post
- Koordinera resor och hotellvistelser
Den du är idag
- Serviceinriktad och hjälpsam
- Kommunikativ och utåtriktad med stor social kompetens
- Initiativrik med öga för detaljer
- Professionell med utmärkta organisatoriska färdigheter
- Datorvana (Office 365)
- Utmärkta kunskaper i engelska, som är vårt koncernspråk
Vad du blir en del av
På MilDef erbjuds du en tjänst i ett internationellt företag som växer och satsar på framtiden. Vi värderar vår personal högt, har en gedigen introduktion för nyanställda och är måna om din kompetensutveckling. Du blir en viktig del i ett positivt och innovativt team som fokuserar på kunderna och är extremt kvalitetsmedvetna.
Vi strävar efter en balanserad ålders- och könsfördelning samt en etnisk och kulturell mångfald. Tjänsten är på heltid med placering i Helsingborg. Tillträde snarast möjligt.
För ytterligare information hör av dig till Andrea Kullenberg via mail andrea.kullenberg@mildef.com eller via telefon 042-250020.
Vi tillämpar ett löpande urval och emotser därför gärna din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2021-09-05.